Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2020

Λαυριο μου σου ερχομαι...


 ...σημερα γυριζω πισω στο ομορφο λαυριο μου..

...ειναι αληθεια οπου και να παω γυριζω με νοσταλγια μεσα μου και χαρα...

...........

..τωρα το εμαθα το λαυριο μου και ξερω της δυνατοτητες μου και της αδυναμιες μου.....

....θα παλεψω παλι με τη μοναξια μου και αν δε βρηκα συμπαθειες και αγαπη δε με πειραζει...

...οχι δεν εχω κανενα παραπονο ...

.............

...ταξιδευω μονος μου οπως παντα στης νυχτας την αγκαλια...

..και οπως οδηγω τα ονειρα μου περνουν σαν λιτανεια....

..........

....λαχταρω να γυρισω πισω γιατι μου φαινεται αδυνατον να ζησω χωρις το λαυριο μου.......

...κοκκινο καραβι τα ονειρα μου τωρα που γυριζω...

..δε ξερω αν εχω πονο μεσα μου η οδυνη στη μνημη πως περασα αλλα σε αυτο το ταξιδι εχω χαρα....

....προσπαθω μη χασω το νοημα της ζωης....

.........

....γυριζω πισω στο ομορφο λαυριο μου..

..γυριζω  στα ονειρα στης ελπιδες στη ζωη...

..μονος μου ψυθιριζω μπροστα μου δε ξερω τωρα τη θα βρω μα πρεπει να γυρισω..

..αφηνομαι με τη σκεψη στο λαυριο γιατι περασα και ομορφα και εχω μεσα μου συναισθηματα....

...ολα μου τα θελω μου εχουν γινει πρεπει μου...

..και αφηνομαι στο ταξιδι μου...

...............

...οταν περασω την ωραια κερατεα στη κατηφορα της διψελιζας  για λαυριο θα φωναζω μονος μου εξω προς το παραθυρο....

........

...φυσηξε λαυριωτικε αερα και σκορπισε τα ονειρα μου που εκανα για το ομορφο λαυριο μου...

.......

..σε λιγο πρωτα ο θεος θα ειμαι κοντα σου ....

....να σε δω να χαρω....

...αγαπημενο μου λαυριο..

..σου ερχομαι...

..καλο μου ταξιδι...

...............

...φευγω για μενα να νιωσω καλα...

..εχω ακομη να κανω πολλα...

..φευγω για μενα και σου ερχομαι ...

..λαυριο μου...

..γιατι σ 'αγαπω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου