Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2020

ωραια ηταν χθες η γιορτη μου..

.. ....χαμηλωσαν αργα τα φωτα εχθες στην ομορφη γιορτη μου...

..χαρη στους δυο φιλους μου που ηρθαν λιγο αργα επισκεψη για χρονια πολλα....

..το θυμιο και τον ηλια..

................ 

..και τα υπεροχα ρεμπετικα τραγουδια προς τα χαραματα εσιγησαν... 

..οι δρομοι εξω αποκοιμηθηκαν με των αντιλαλο των τραγουδιων...

............. 

..και με το ακουσμα εξω στη πορτα του σπιτιου μου των χιλιων ευχων απο τους φιλους που εφευγαν αργα...

..ψελλιζαν μεσα τους σαν σκιες για την ομορφη βραδυα μου...

..τζακι πιωμα  τραγουδια χορος και κουβεντα στο μεγαλειο τους...

................. 

.στο φευγατο το χθες.... 

..και στο σημερα που ανετελε στο χαραμα της νεας μερας...

..περασαμε χθες λιγο καλα...

.................

..οταν εφυγαν...

..να αλλαξει ευχηθηκα σελιδα η ζωη μου απο το αγνωστο και τη πικρας μου το γραμμενο που εχει μαζι μου παντα...

..με ενα καλυτερο πεπρωμενο να ειμαι θελω...

.......... 

..σε προσδοκιας αγκαλια ονειρου θελω να αρμενιζω τωρα...

. .και αν ειμαι μονος μου...

..φιναλε για μια νεα ζωη να ξεκινησω να αρμενιζω ανοιχτα σε αιωνιες στιγμες θελω...

..οπως θα θυμαμαι την ομορφη χθεσινη γιορτη μου...

.................. 

..ευχηθηκα κιολας να γυρισω γρηγορα στο ομορφο λαυριο μου...

.. και στη παραταση μας για να δουλεψω στην ωραια κερατεα... 

...... 

..θυμιο και ηλια καλοι μου φιλοι εσεις..

..ευχομαι..

..και του χρονου ολοι μας διπλοι και να τα ξαναπιουμε και παλι μαζι...

...και του χρονου....

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου