Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2020

οι ευχες σας δυναμη μου..


... ...σας ευχαριστω πολυ πολυ φιλες μου καλες και φιλοι μου καλοι...

..για της γλυκες ευχες σας τα ομορφα μυνηματα σας τα υπεροχα λαικ που μου στειλατε..

..και της υπεροχες εικονες που μου αφησατε..

..το εκτιμω πολυ να ειστε παντα καλα...

................ 

..στο διαταυτα...

..φιλες μου καλες η αυλαια της γιορτης μου επεσε χθες αργα μα στη ζεστη φατνη της ελπιδας ξαναγεννηθηκε η ελπιδα της ζωης μου...

..χαρι σε σας ωραιες μου φιλες γιορτασα στη γιορτη μου...

...... 

.....το νεκταρ της ευτυχιας απο της ευχες σας που ηπια αν και μονος μου ηταν μεγαλη χαρα για μενα...

.μεθυσα απο χαρα απο της ομορφες αποτυπωσεις που μου αφησατε εσεις....

........... 

..η χαρα που πηρα εκαναν της αισθησεις μου σημερα οπως σας διαβαζω παλι να απογειωνονται σε μια καλη ποιοτητα ζωης μου...

..για μενα οι υπεροχες ευχες σας ειναι για μενα κατι παραπανω απο αιωνιες στιγμες...

..το εκτιμω βαθια μεσα μου....

.............. 

... οι ευχες ολων σας με γεμισαν δυναμη και με αυτη τη δυναμη θα συνεχισω να πορευομαι στη ζωη μου 

................. 

..παρα ταυτα...

..ειναι ωραιο το συναισθημα μεσα μου με τοσες ευχες μαζεμενες...

..φιλες μου λυπηθητε με...

..ειναι πολλα τα σχολια σας ειστε τοσο πολλοι και ειμαι μονος μου...

..βαριεμαι και να σας  απαντησω κιολας...

................... 

 στο ενταυτα..

στο κουτακι της εικονας που ανεβασα ειναι το δωρο μου για σας αλλα δεν ειναι αδειο...

..μεσα του φυσηξα πολλα φιλια...

.. εβαλα και της δικες μου ευχες...

..μαζι  και την αγνη αγαπη μου για σας και σας το χαριζω...

................. 

..σας ευχομαι οτι καλυτερο υπαρχει εκει εξω στο κοσμο...

..να εχει ραντεβου με τη ζωη σας...

..να ειστε παντα ολοι καλα..

..σας ευχαριστω πολυ...

................ 

..ομορφη γιορτινη συνεχεια να εχουμε με υγεία χαρα αγαπη δοσιμο και χαμογελο...

..καλησπερα... 

..χρηστος οικοδομος..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου