Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2020

αχ! ωραια μου κερατεα

.. instagram kai facebook...

..χωρις εσας μπορω...

..χωρις την ωραια μου κερατεα ομως...

..οχι...

..............

...ω ! ωραια μου κερατεα..

... και ομως ειμαι εδω χωρις εσενα...

...περασε καιρος που ημουν κοντα σου μεσα στην ομορφη πολη σου...

...σε εβλεπα δουλευα σε καθαριζα σε κλαδευα σε σκουπιζα....

...και ακουγα της φωνες σου....

...τελικα η αποσταση μας σκοτωσε...

...αλλα σε ονειρευομαι καθε βραδυ πως θελω να γυρισω...

...................

....αχ ! ωραια μου κερατεα...

..κατι ομως μεγαλα λογια οπως σας θελουμε εδω...

..θα ξαναρθεις σε χρειαζομαστε θα σε ξαναπαρουμε...

..τα μεγαλα λογια  οπως μη φυγεις μεινε..

..η δωσε μου το κινητο σου... 

...πρεπει να τα μαγνητοφωνουμε....

...να τα ακουμε μετα και να μας θυμιζουν ποσο μικροι στη ψυχη στη καρδια ειναι κατι

..καλοι ανθρωποι εκει που συμπαθησα πολυ...

...και δυο καλες μου φιλες...

........

...αχ ! ωραια μου κερατεα..

..το για παντα κοντα σου σαν να κρατησε λιγο...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου