Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2020

πικρη ζωη μπρουσκο κρασι..

.. ...αποψε ξεφαντωμα μυαλου ψυχης και αισθησεων...

..μια επιθυμια κυλαει πανω στο κορμι μου...

..με καιει με ποναει με λιωνει...

................

..αλλαζει χρωματα..

..χρωματα πολλα...

..γινεται κοκκινο.. 

...σαν το παληο κρασι....

........

..θελω να πιουμε την ζωη σαν το γλυκο κρασι...

..σε κοιταξα σου μιλησα...

..και εβαλα να πιουμε τη ζωη...

..........

..θα ερθεις φιλη μου...

..εδω στην αγαπη την πικρη...

..σου εχω το αγαπημενο μου μπρουσκο...

...με αναμμενο τζακι...

...............

..ελα αποψε που ειμαι παλι μονος μου..

..να ανοιξουμε μια χαραμαδα ελπιδας χαρας στον ηλιο στη ζωη στο φως...

..μα μεσα μας πιο πολυ...

..ελα μου για παρεα αποψε εχω τη πορτα ορθανοικτη σε ολα μας..

..και δευτερο ποτηρι διπλα στο δικο μου για σενα...

..στην υγεια μας...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου