Δευτέρα 15 Μαρτίου 2021

Σημερα παταω τα ονειρα μου ψηλα.


 ......καποτε ταξιδεψα στα αστερια και χαθηκα...

...ηταν αμετρητα....

...........

...καποτε θελησα να πεταξω στα συννεφα ...

...και γρεμοτσακιστικα...

...δεν δεχονται θνητους...

...........

...καποτε θελησα να χαρισω τον ηλιο σε μια καλη μου φιλη...

...μα δεν ηταν δικος μου και καηκα...

..........

....σημερα ομως θα πεταξω τον αετο μου που εφιαξα με μερακι...

..πανω απο το δασος χάος της καμαριζας του ομορφου λαυριου...

..........

...σημερα θα τα καταφερω θα πεταξω τα ονειρα μου στον αερα...

..ανεβαζοντας τον αετο μου πολυ ψηλα να τον καμαρωνω..

.............

...ετσι θα καλωσορισω μονος μου την καθαρα δευτερα που ηρθε...

... με καινουργια ονειρα...

..με καινουργιες ελπιδες..

..με καινουργια σχεδια ζωης. 

..και παντα με το χαμογελο στα χειλη μου...

............

...και με πολλες σταγονες αγαπης μεσα μου..

..για να μοσχοβολησει ολη η εβδομαδα...

..η μερα..

...η πικρη ζωη μου...

..και οι μοναχικες στιγμες μου..

.................

...φιλοι μου..

...καλη καθαρα δευτερα...

..και του χρονου...

...καλημερα...

...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου