Κυριακή 14 Μαρτίου 2021

Ζορο..


..
..


 ..

.....μασκοφορος εκδικητης αποψε για να κλεψω αργα τη νυχτα την πανεμορφη ηλιοκεντητη μου....

..............

...η επιστροφη του θρυλικου ζορο σε ενα κυνηγι μαγισσων..

..φορωντας τα μαυρα μου και τη γοητευτικη μου μαυρη μασκα και με ωραιο στυλ..

.. καταστρωνω σχεδιο πως θα τη βρω..

.........

..προσπαθω φιλοτιμα να τη βρω να τη δω ψαχνοντας  ολα τα σοκακια του ομορφου λαυριου...

.... και πιο αργα ριψοκινδυνος χωρις μηνυμα μετακινησης θα ανηφορισω για την ωραια κερατεα...

..................

...αποψε δραση περιπετεια συγκινηση αγωνια μυστηριο  παθος και χιουμορ...

..και με εντονα τα  συναισθηματα μεσα μου...

..να τα συνδυαζω αρμονικα μονος μου εξω στους δρομους του ομορφου λαυριου..

...........

..αποψε συνεχιστης απο περυσι που ημουν ντυμενος παλι ζορο στο αποκριατικο χορο του μηχανουργειο του ομορφου λαυριου  να τη ψαχνω...

...........

...ψιτ..?

..κρυψου οπου θελεις καλο μου...

..αποψε ο ζορο απο τα λιντ θα σε βρει...

...και του χρονου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου