Τρίτη 2 Μαρτίου 2021

ΓΚΕΜΜΑ το δωρο της φιλης μου..


 

....ωραια μου φιλη.. .

.σημερα μου εφερε η acs κουριερ το δωρο σου... .

..το ωραιοτερο μου βιβλιο ΓΚΕΜΜΑ του αγαπημένου μου αείμνηστου Λιαντίνη...

 ..και αμεσως σου γραφω.. ..........

..... ..ωραια μου φιλη... 

..σε ευχαριστω παρα πολυ μεσα απο τη καρδια μου... ..σε ευχαριστω παρα πολυ... 

..χιλια ευχαριστω.. .

.ο θεος να στο επιστρεψει διπλο...

 ..το ακριβο και καλο σου δωρο σου που μου εκανες σημερα.. .......

.. ..το ειχα παρει το 2007 νομιζω αλλα δε προλαβα να το τελειωσω... 

..το εδωσα σε ενα φιλο μου στο νοσοκομειο να το εχει παρεα να διαβαζει... .

...μα τον πηρε ο θεος γρηγορα κοντα του.. .

.και ντραπηκα να παω σπιτι του να ζητησω απο τους δικους του και το αφησα εκει.. 

..τωρα το εχω παλι στα χερια μου χαρι σε σενα ωραια μου φιλη... 

...τωρα που ειμαι αρρωστος και ξαπλα στο κρεβατι θα το διαβασω απο εκει που το αφησα στη μεση...

.. ..στο ενταυτα...

 ...ωραια μου φιλη εσυ...

..ποτισμενη με το αποσταγμα της αγαπης εισαι παντα μεσα σου..

 ...και το δωρο σου σημερα προς εμενα ειναι πολυ ακριβο.. ........

... ..εισαι ταυτισμενη με την πραξη της αγαπης και φλογα καλοσυνης δημιουργεις.. .

.το δοσιμο σου η αγαπη και η καλοσυνη που εχεις μεσα σου... 

..γινονται Πυρσος Ζωης για μενα.. ..

 υποκλεινομαι ταπεινα στο μεγαλειο της ψυχης σου.. ..και στο αρχικο σου ονομα που εχεις στο αλλαξα.. .. θα σε λεω και θα σε γραφω ηρεμη δυναμη.... 

..και θα με καταλαβαινεις.. ........

 ..ωραια μου φιλη... 

..χιλια ευχαριστω... .

.Να'σαι παντα καλα... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου