Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021

τα δωρα απο την ομορφη χιος..


 

......Μαρκελλα μου καλη μου φιλη της ομορφης χιος..

..με συγκίνηση πηρα σημερα και το δικο σου δεμα  απο την ελτα κουριερ που μου εστειλες...

..δεν ηταν αναγκη καλη μου φιλη...

..αναγκη απο παρεα και στοργη εχω...

...παντως σε ευχαριστω παρα πολυ..

..χιλια ευχαριστω...

.............

Μαρκελλα μου..

..μια ζωη μονος μου με τη μοναξια μου παρεα εδω στο ομορφο λαυριο ειμαι..

..μα με τα ωραια σου δωρα σημερα σαν μια αποτομη κινηση με εκανες να ατενισω τη πικρη ζωη μου..

..με σηκωσες απο το κρεβατι του πονου και μια ωραια ταραχη μου δημιουργησες μεσα μου..

..........

..καλη μου φιλη μαρκελλα..

..εισαι εκ γεννηθεις μια ζωη να μου δινεις..

...ανοιξες τα χερια σου παλι για μενα..

..κτιζεις βλεπω και εσυ βωμους με δοσιμο που κανουν οι ανθρωποι..

..μου εδωσες δυναμη χαρα σημερα  με τα ομορφα δωρα απο την ομορφη χιος σου με ποτισες...

...........

..και αν πονεμενος και κομματια το κορμι μου απο το πονο μου δεν με πηρε ακομη ο ανεμος..

..αντεχω..

..γιατι σημερα εσυ με την επιμονη σου και τα δωρα σου που ηθελες να μου στειλεις...

..απο σημερα με εκανες μεσα μου να νιωθω καλα...

..χαμογελαει η ψυχη μου...

..σε ευχαριστω....

...............

..Μαρκελλα μου...

..ολα σου τα δωρα ειναι υπεροχα..

..ομως δεν εχω φορεσει ποτε φανελα ισοθερμικη και ουτε θα φορεσω...

..ουτε τα τρωω τα κρουασαν θα τα δωσω σε εναν φιλο μου αστεγο εδω..

..και τα μοσχοσαπουνα σου δε τα χρησιμοποιω ποτε μου μονο πρασινο σαπουνι λουζομαι και ειδα το ξεχασες..

..θα τιμησω ομως το αγαπημενο μου ουζο ψυχης χιος που μου εστειλες αμεσως μολις γινω καλα...

.............

..σε ευχαριστω και παλι...

..χιλια ευχαριστω...

..την αγαπη μου και τα φιλιά μου στην ομορφη χιος σου..

..γεια..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου