Κυριακή 14 Μαρτίου 2021

α !καλα χωρις καρναβαλι παλι φετος θα τρελαθω..


 ...

.....παντα καθε χρονο κυριακη στη πατρα στο ωραιο μεγαλο καρναβαλι της...

.. τετοια ωρα χορευα στους δρομους της  μεσα σε ολα στα ομαδικα της γκρουπ..

...ντυμενος ομως πολυ ωραια με στολη ζορο...

...τωρα ομως οχι...

..εδινα ρεσιταλ χορου τρελαινουμουν οταν ακουγα αυτα τα τραγουδια και χορευα ακαταπαυστα...

............

...οπου εβλεπα και καμερα ..

..α ! καλα μιλουσα κιολας απο μονος μου..

............

...παμε φιλες μου και φιλοι τωρα στο δυνατο ..

...και χορευοντας κιολας ...

..και ντε λα πονγκο ντε λα πονγκο..

..αι  σεντ  ε  χε  χα  ντε  χε ντε..

..παρλα  ποπορο     παρα  μια  μακαρενα..

...βολαρε  ωωω    κονταρε ωωωωω...

.............

..θυμαμαι...

..επινα χορευα τραγουδαγα χωρις ενδοιασμο  και αυτοσχεδιαζα κιολας μεσα στο δρομο  με παθος...

.τα ενιωθα τα τραγουδια ομως μεσα μου...

...και ξεφευγα σε ενα τρελο χορο η μονος μου η με παρεα που εβρισκα εκει...

...............

...τα τραγουδια αυτα ομως τα  εχω ακουσει πολλες φορες αλλα ακομη και σημερα δεν εχω καταλαβει τη ενοουν οι στιχοι τους μεσα..

...οπως και να εχουν ομως ειναι για μενα χωρις αμφιβολια τα απολυτα τραγουδια των αποκριων....

.........

..αντε φιλοι μου..

... τη μας εμεινε ακομη..

.. ενα κετε λα πονγκο σημερα..

...και μετα  ενα χριστός ανέστη..

... και φυγαμε για καλοκαιρι...

...........

...και αν τωρα δεν μπορουμε να χορεψουμε εξω στο καρναβαλι μας....

...καθομαι μεσα στο μικρο δωματιο μου στο ομορφο λαυριο..

... και ακουω μονος μου δημοτικα και γυφτοτραγουδα τραγουδια στο δυνατο..

..αφου τα τραγουδια αυτα τα ξενα δε τα εχω...

............

..ακουω χορευω ο χορος ειναι η ζωη μου  τραγουδω κιολας...

...για να μη τρελαθω..

...που για δευτερη φορα μας αφησε χωρις καρναβαλι η κακουργα πανδημια....

..............

...αγαπημενη μου πατρα..

..αγαπημενο μου καρναβαλι...

..αγαπημενα μου μπαρακια..

..αγαπημενο μου πεζόδρομος κατω απο τα σκαλια...

..εσας πολυ σας αγαπω...

..............

..του χρονου ωραια μου πατρα θα σου ερθω παλι..

..ναμαι καλα μονο θελω...

..και του χρονου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου