Σάββατο 24 Απριλίου 2021

το στεφανι του λαζαρου..


 ...

........ωπ..!

..να και το μικρο στεφανι λουλουδιων για τα

καλαντα των πιτσιρικαδων...

...........

...πριν δυο χρονια οταν ειμουν σπιτι καθε χρονο παραμονης απογευμα λαζαρου...

..θυμαμαι καθομουν εξω στην αυλη και εφιαχνα ενα μικρο στεφανι για τα δυο γειτονοπουλα που μου το ζητησαν...

..........

..επερνα ενα καλαμι εναμιση μετρο...

..εδινα μια ξυλοβεργα απο λυγια....

...εκανα και ενα σταυρο μεσα...

..και το στολιζα με πασχαλιες με βιολετες κρινα και τριανταφυλλα...

...στη κορυφη και στο κατω μερος εβαζα και ενα κουδουνακι...

.............

..τωρα δευτερη χρονιά πασχα αποκλεισμενος  μονος μου στο ομορφο λαυριο που ειμαι...

..τα νοσταλγω ολα πολυ...

.............

..το στεφανι, τη γειτονια,το σπιτι μου, τα γειτονοπουλα, μου το πασχα. και το χωριο μου...

..........

..πρωτα σε μενα ερχοντουσαν πρωι πρωι να τα πουνε...

...ειχα καλο χερικο μου ελεγαν...

...τα περιμενα να τα δω να τα ασημωσω πρωτος...

..και καμαρωνα το στεφανι μου που τους εφιαχνα.....

........

...καλημερα θειο χρηστο να τα πουμε μου ελεγαν...

...καλως στα  καλως στα  πες τα βρε τους ελεγα χαμογελωντας τα....

.......

...του λαζαρου σημερα πω πω τη θυμηθηκα...

...το στεφανι του λαζαρου με γυρισε συναισθηματικα πολυ πισω...

..στης ομορφες στιγμες στο σπιτι μου οταν το εφιαχνα το στεφανι των παιδιων....

.................

...αχ ..!  εποχες αγνες τοτε  και στιγμες για μενα καλες...

...............

...φιλες μου και φιλοι...

...και του χρονου..

...καλημερα..

.... να τα πουμε....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου