Σάββατο 24 Απριλίου 2021

οπου υπαρχει αναμμενο καντηλι δεν νυχτώνει ποτε..


....σαββατοβραδο νυχτωσε αναψα το καντηλακι και λιβανισα μονος μου.. 

..και οπου υπαρχει αναμμενο καντηλι δεν νυχτωνει ποτε....

 ...αν μπορουσα να κανω μια ευχη μπροστα στο μικρο μου εικονοστασι και να ηξερα οτι θα γινει...

.. ..δεν θα ζητουσα ποτε μου χρηματα και ουτε να εχω πλουτη...

.....δεν θα ζητουσα αγαπη...

 ..γιατι την αγαπη μπορεις να τη κερδισεις....

 ...δεν θα ζητουσα να ειμαι ευτυχισμενος για παντα.. ..γιατι δεν αναγνωριζεις την ευτυχια αν δεν δοκιμασεις πρωτα της λυπες...

. ..το μονο που χρειαζομαι και ζητω ειναι...

 ...δουλεια γαληνη και υγεια.. 

..γιατι η ζωη με αυτα ειναι το πολυτιμο δωρο που εχουμε καθε μερα...

.... ..καλο και ευλογημενο βραδυ... 

..με ονειρα γαληνια...

 ..και βοηθεια μας η αγια μερα που ξημερωνει αυριο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου