Σάββατο 3 Απριλίου 2021

η πιτα και το γλυκο καταιφ της φιλης μου..


 

......ακομη ψαχνω το κουτι της τραγωδιας..

... τη εγινε και πως την οδηγησε τη καλη μου φιλη απο την μικρη ωραια πολη της θεσσαλιας.....

...................

..και μου εφιαξε ενα ταβα σπανακοπιτα...

..και ενα ταψι σπιτικο καταιφ..

...και μου τα εστειλε εδω στο ομορφο λαυριο με τη κουριερ..

.........

...καλη μου φιλη...

...σε ευχαριστω παρα πολυ...

...καιρο ειχα να φαω χωριατικη πιτα με ανοιγμενα στο χερι τα φυλλα της...

...και τοσο πολυ καλο καταιφ με αγνα υλικα μεσα...

.............

....καλη μου φιλη ....

...εισαι μια πολυ γλυκια γυναικα...

...και το καταιφ σου ειναι πολυ σιροπιαστο..

...το βλεπω θα παθω ζαχαρο....

.............

..οι συναδελφοι μου που τους κερασα απο δυο κομματια επαθαν τη πλακα τους με τη πιτα σου....

...το πρωι δε μου λενε καλημερα...

..αλλα εφερες πιτα...

..εφερες καταιφ...

...και στο χαμογελαστο τους απαντω οχι γιατι....

...τα καλουδια της φιλης μου ειναι προστιθεμενης αξιας...

..........

....πες μου καλο μου ...

...που σε πειραξα μου λες...

...πως μπορεσες και μου το εκανες αυτο...

...σε παρακαλω διορθωσε το λαθος σου..

.............

....με δεος αγωνια και λαχταρα περιμενω την επομενη πιτα σου...

...αν μπορω να εχω επιλογη..

..μακαρονοπιτα θελω...

... και το γλυκο σου το ιδιο...

....σε ευχαριστω και παλι...

..χιλια ευχαριστω...

..φιλιααα...

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου