Σάββατο 3 Απριλίου 2021

Αγιο τσιπουράκι μου..


 ...

....

....μερα μεσημερι εβαλα τον εαυτο μου απεναντι απο το ποτηρι με το παγωμενο αγιο τσιπουρακι μου... ..για να του μιλησω...

 ..και μου ειπε... ...εσυ γεννηθηκες για να αγαπας εσενα μελαγχολια μου..... .........

 ...χαμογελασα.. 

...μπορει να ειμαι μοναχος μου... ...μπορει να ειμαι δυνατος... ..αλλα υπαρχουν ομως και κατι μεσημερια που μεσα μου οπως ακουω τωρα τραγουδια σπαω... ............

. ...και οσο για τη φιλη μου που εχω παντου γραμμενη στο τοιχο .... ..ας συνεχιζει να μου το παιζει ιστορια... 

...θα ερθει η μερα που θα τη διδαξω να μαθει καλη γεωγραφια... ...θα με ψαχνει στο χαρτη αλλα και παντου και δε θα με βρισκει πουθενα... ... ουτε και με το GPS.. ........

....... ...και ας θελω να γραψω ξανα κατι αγγελικο στο τετραδιο μου... ...μου βγαινει προστυχο μεσα μου γιατι σκαλωσα παλι οπως το κοιτω στο τοιχο μου στο ονομα της... ..........

..... ..αντε βρε... ...οτι και να φερει το αυριο... ...λευτερια στης φυλακισμενες σκεψεις μας... 

...στην υγεια μας....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου