Σάββατο 24 Απριλίου 2021

σαββατοβραδο με ενα μπουκαλι κοκκινο κρασι..



.....αποψε ενα μπουκαλι κοκκινο κρασι που μου το χαρισαν ενα μεσημερι στον ομορφο καταπρασινο  οικισμο πλακα της ωραιας κερατεας..

...που κοψαμε κλαδια με το συναδελφο μου και τον αντιδημαρχο...

.............

.. πολυ ωραιο κρασι σουπερ..

.. κερασμα σε μενα και στο συναδελφο μου παναγιωτη για την ωραια δουλεια που τους καναμε εκει απο ενα γειτονα...

...........

..το τιμω αποψε τωρα τη νυχτα σαββατοβραδο που ειμαι μονος μου και λεω...

...............

..το πινω και γελαω για τα ονειρα μου που χαθηκαν....

...............

.. για της χαρες της ζωης που ποτε τους δε με βρηκαν...

.............

..νυχτα παθος αποψε...

.. σκεψη μονος μου..

.. ποτηρακι γεματο... ...

..τραγουδια να ακουω να βλεπω απο το μικρη μου τηλεοραση..

...ολα μαζι με συντροφευουν αποψε εδω στο μικρο δωματιο μου...

..........

..μονος μου να πινω να γραφω να καπνιζω..

..οχι ακομη δε θα βαλω ταφοπλακα στα ονειρα μου...

...........

..στο τετραδιο μου μισο τελειωμενη νεα αναρτηση μου για μια ωραια φιλη με τιτλο προσευχη...

..και σε ευχαριστω...

..............

...καλο μου....

..κοιτα βρε αποψε το φεγγαρι μπορει να ειμαστε μακρια μα νιωθω οτι ειμαστε κοντα....

.............

....καληνυχτα μεθυσμενη σου στελνω...

...και μονος μου σου λεγω στην υγεια σου φιλη μου καλη που με βοηθας...

..και σε ευχαριστω πολυ..

.......

...στην υγεια μας....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου