Σάββατο 3 Απριλίου 2021

Ηταν το καλυτερο καταιφ..


.....δεν τα καταφερα... ...δεν μπορουσα με τιποτα να αντισταθω το εχω εδω παλι μπροστα μου... .

.το επιασα λαικα με τα χερια μου... ...αρχισα πρωτα να ρουφω τους τριχες του... .. να γλυφω το σιροπι του.. ..να δαγκωνω τα καρυδια του που εχει μεσα του... 

..ναι βρεε... ... ειναι αποψε για μενα το καλυτερο παγωμενο καταιφ.... ......

.. ...θελω να το γευομαι μεσα στο στομα μου σιγα σιγα... ...να το δαγκωνω... ..να γλυφω τα δακτυλα μου απο τα μελια του... .

..να το μελωνω μεσα στο στομα μου πρωτα και μετα να το τρωω.. ..

.για να απολαμβανω τη ωραια του γευση που εχει.. ........ 

...και ευχαριστημενος οπως ειμαι .

...να ομολογω ναι αυτο ειναι ωραιο καταιφ.. ...... ...ομορφο σαββατοβραδο... .

..καλησπερα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου