Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2021

κλαις...


 

..μην κλαις καλη μου φιλη...

..εχουμε ομορφες στιγμες να θυμομαστε..

..μην κλαις βρε δε κανει... 

.............. 

..εμεις ποτε δεν καναμε ονειρα...

.γιατι το ξεραμε πως ειναι ματαιο να ελπιζουμε...

.............. 

..μην κλαις ψυχη μου...

..που αποψε το φεγγαρι αρρωσταινει οταν σε βλεπει απο το ομορφο λαυριο.. 

............... 

..και μην μισεις ποτε τον εαυτο σου.. 

..που εβαλες αναμεσα το ,, πρεπει ,, το μελλον σου και με εδιωξες...

............... 

..σε παρακαλω ας φυλαξουμε στην καρδια μας με ευλαβεια...

..της ομορφες λιγες βραδυες  που ζησαμε...

..της ωραιες χαρες που γευτηκαμε...

............... 

..μαζι με τα καυτα δακρυα του καλοκαιριου μας που περασε..

..αυτα να ξερεις κανεις δεν μπορει να μας τα παρει...

..αυτα ειναι δικα μας...

............... 

..μην κλαις καλό μου και μη πονας...

.. και ας επαιξες με τη καρδια μας.. 

.. και ας προσπαθησα τα δυσκολα σου να τα κανω ομορφα.. 

..εχουμε πολυ ομορφες μερες να θυμομαστε μεσα απο εδω...

..μη μου κλαις βρε...

.. αφου τοσο λιγο με ηθελες.. 

............ 

.. ευχομαι να βρεθει στα δυσκολα σου ενα λαθος οπως με λες να σε στηριξει.. 

.. μελενια ζωη να εχεις... 

.. και βαλε στεμμα  👑 νικητη τον εγωισμο σου.. 

..καλο σου βραδυ.... 

...μη μου κλαις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου