Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2021

ερωτικη ομορφη θεσσαλονικη ερχομαι..



...ερωτικη  θεσσαλονικη ειναι μια..

.και ειναι η ομορφοτερη  πολη της χωρας  μας..

...δεν κανει να παει  απλυτο το αμαξι μου σε αυτη την ομορφη ερωτικη πολη...

................

... ετοιμη πλυμενη και καθαρη η αγαπημενη μου μελενια  λαυριωτισσα...

..βγηκε απο το πλυντηριο με πληρες γενικο πλυσιμο μεσα εξω γυαλισμα και κερωμα..

..λαμπει και με περιμενει σαν φιλος για το μεγαλο αυριανο μου ταξιδι...

.........

...ερωτικη  μου Θεσσαλονικη..

..καλες μου και αγνες αγαπημενες μου φιλες..

....Βιλλυ μου η λογιστρια φιλη μου το καλο μου...

..Μαγδα  η καλη συντροφισσα μου που αγαπαει το κομμα μας..

...Ελπιδα η απλη φιλη μου και καποτε τραγουδιστρια ..

...Μαρια  το γλυκο μου μοναχουλη της μαρακι μου...

... Κικη η καλη μου φιλη και καλη δικηγορος μου.. 

................

....φιλες  μου καλες πρωτα ο θεος αυριο ο κλεφτης  καρδιων...

..και ποιητης της μοναξιας και της κακιάς ωρας  σας ερχεται...

....ναι ερχομαι για λιγες μονο μερες..

.... διαδωστε... 

... ερχομαι.. 

..για  να απολαυσω  την ηλιολουστη  ερωτικη και ομορφη θεσσαλονικη σας...

.................

...φιλες  μου και φιλοι αυτες της μερες ολοι  οι δρομοι οδηγουν στην εκθεση της ομορφης θεσσαλονικης...

..γιατι η εκθεση της θεσσαλονικης ειναι το επικεντρο της οικονομικης και κοινωνικης ζωης της χωρας μας...

..ειναι εμπορικη εκθεση...

..και πρεπει  να παμε...


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου