Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2022

Το δώρο στον εαυτό μου..


 

...οταν πληρωνομαι απο μισθο μου.. 

... παντα μου αρεσει  να κανω ενα δωρο στον εαυτο μου...

.....δωρο που να μου μενει για παντα να το θυμαμαι...

... οπως ενα καλο παντελονι τζιν η ενα καλο πουκαμισο...

.................

...αυτη τη φορα το ξερω δε θα μου μεινει για πολυ....

..γιατι αποψε  για δωρο βγηκα εξω σε μαγαζι τσιπουραδικο να πιω τι αγιο τσιπουρακι μου.. 

.. και να φαω μια χαψια το αγαπημενο μου κοκορετσι.. 

...............

...δε περιμενω ποτε γιορτες για να κανω δωρο σε μενα...

...κανω δωρο οταν εχω...

...ετσι δινω δυναμη στη καθημερινοτητα μου...

..στην υγεια μου...

..στη ψυχολογια μου.....

.................

..κανοντας δωρο στον εαυτο μου..

..εξω σε μαγαζι σε ενα μικρο απλο τραπεζι να καθομαι μονος μου να πινω.. 

..βλεπω τη ζωη με αισιοδοξια...

..και με χαμογελο....

..και αυτο ειναι μερος της ζωης μου και μου αρεσει...

..................

...αυτη τη φορα θα απολαυσω το αγιο τσιπουρακι μου.. 

.. μαζι με το κοκορετσι μου και το σαγανακι μου.. 

...σε μικρες απολαυσεις χωρις τυψεις η ενοχες μεσα μου...

...και λεγοντας παντα στο δυνατο..

.. κανοντας και το σταυρο μου.. 

..το Αγιος ο Θεος Αγιος ισχυρος...

............

...φιλες μου και φιλοι....

..κοπιαστε να σας κερασω μια χαψια κοκορετσι..

..και λιγο αγιο τσιπουρακι..

...εχω για ολους..

.. στην υγεια μας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου