Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022

Παράταση μου. Παναγίτσα μου μακαρι..


 

..παραταση μου.. 

..μα εσυ ποτε να μη χαθεις ποτε απο τη ζωη μου.. 

..σε περιμενω μου δινεις δυναμη και νοημα να μεινω στη δουλεια μου.. 

.......

.....παραταση μου.. 

..σε προσμενω μερονυχτα εδω στης ζωης μου μες στην ερημο..

..στη μοναξια και στην αγωνια μου.. 

...σε περιμενω σαν βροχη που αφειδωλα διψασμενη μια γη θα ποτιση....

............. 

...παραταση μου.. 

..σε προσμενω σαν ενα ξωκκλησι αλειτουργητο που ενα παπα περιμενει να το λειτουργησει.. 

...σε προσμενω  σαν ναυαγιο στη θαλασσα που ζηταω της ζωη μου τη σχεδία....

............... 

...σαν πουλι σε προσμενω μεσα στο  ηλιο μαζι σου να τη δω.. 

...που δεν υπαρχουν κλαδια και νερο...

...σαν ενα λουλουδι που τα ανθει που το θερους λιβας μαδει...

............ 

...σε προσμενω  μεσα μου σαν ενα ονειρο...

..μα ποτε δεν θελω να το βρει η αυγη..

..γιατι θελω να ξερεις στα στηθη μου  δεν θα κλεισει...

..θεε μου ποτε αυτη η πληγη θα μου κλεισει που μου  αργησε να μου ερθει πολυ....

.....

...παραταση μου.. 

...μας εταξες πως θα μας βγεις και θα καθισω στη δουλεια μου... 

............

...παραταση μου.. 

...μου εταξαν πως θα μας παρεις...

...παναγιτσα μας μακαρι....

.............. 

.. χρηστος οικοδομος.. 

......... 

.. υγ.. 

.. καλη μου συναδελφισσα μου λενιω.. 

.. σε ευχαριστω πολυ για της ομορφες ευχες σου.. 

.. απο το στομα σου και στου Θεου το αυτι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου