Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2022

Αντιο..


 

..τελευταια μερα σημερα στη δουλεια μου στη κοινωφελης εργασια 8 μηνες στον ομορφο πειραια.. 

...σε  ευχαριστω αγιε ιωαννη νονε του χριστου μας και προστατη μου....

.. που με βοηθησες και αντεξα μονος μου τοσες ασχημες καταστασεις....

..τον αγιο ιωαννη τον εχω εικονα  κολλημένη στο πλαι στη πορτα του ξυλουργειο της ωραιας παρκοτεχνικης μας..

..και τον αφηνω εδω σαν προστατη τους στους ωραιους  συναδελφους μου.. 

............. 

..δε κρατω κακια σε κανεναν συναδελφο μου και ας με πληγωσαν....

..εχω ξεχασει οσα μου ειπαν και οσα μου εκαναν..

..τους συγχωρεσα ολους απ την αρχη...

............ 

..δεν ταιριαζει σταυρος και  προσευχη  καθε πρωι  μεσα στο μικρο δωματιο μου στο ομορφο αιγαλεω.. 

...και μετα κακία το μεσημερι δεν χωρανε στη ψυχη μου...

............. 

..ηρθα στην ωραια παρκοτεχνικη του ομορφου πειραια..

..και εριξα αχτιδα φωτος αγαπης και καλοσυνης...

..δεν αφησα της συγκυριες των κακων στιγμων να με πτοουν....

..οι ανθρωπινες αξιες  στη ζωη μου παντα προεχουν...

........... 

..τωρα που φευγω πληρωνομαι ευχαριστα ολοι οι συνάδελφοι μου μου δινουν το χερι τους...

..με χαιρετανε...

........ 

..χαιρομαι που τους δημιουργησα αισθηματα με τη παρουσια μου εδω  8 μηνες..

..χαιρομαι που αφησα καλα αποτυπωματα φιλιας και αγαπης στους συναδελφους μου....

..που παντα θα τους σκεφτομαι και νοιωθω τυχερος που τους γνωρισα...

.......... 

..ανταποδιδω σε ολους τους καλους  συναδελφους μου της ευχες τους....

..σας ευχαριστω ολους σας παρα πολυ...

..να ειστε ολοι καλα...

.. Αντιο.. 

............. 

..υγ.

..τελευταια μερα σημερα..

..και για μας τους οικοδομους συμβασιουχους

και κραταμε τη παραδοση μας...

.. το εθιμο μας.. 

..δε δουλεβουμε αυτη τη μερα είμαστε στο χαλαρο.. 

.......... 

.. και μονος μου εκανα εξαίρεση.. 

.. ναι εκατσα και ετριιψα ολα τα ξυλινα καγκελα για να υπαρχουν.. 

.. ετσι βρε για τι καλο των επόμενων μηνων..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου