Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2022

ομορφε μου πειραια μη απορριψες με..




... ομορφε μου πειραια.. 
..ναυαγιο παλι η ζωη μου ειναι...
...τα χειλη μου βουβα  αβυσσος ειναι η μοναξια μου αποψε εδω...
..μεταλαβα σιωπηλα παλι τον πονο μου..
.............. 
..το φευγιό μου απο κοντα σου εγινε φυλακη για μενα...
..νυχτα αποψε και θελω να ανοιξω τη ψυχη μου και το καημο μου για σενα να γραψω..
..σε λατρεψα σε αγαπησα και ομως καταδικαστηκα...
............... 
..δεν εχω δακρυα  η νυχτα μου φερνει τη λυτρωση..
..γραφω μεσα στο μικρο δωματιο μου μα αδυνατω να σκοτωσω τον πονο μου...
..καθομαι και πινω μονος μου το αγιο τσιπουρακι μου... 
..και σε ενα σιγανο ψιθυρισμα μου σου φωναζω.. 
.. ομορφε μου πειραια.. 
..μη απορριψες με...
............... 
.. και.. 
.. στην υγεια σου..

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου