Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

μικρη καλη μου φιλη...
ψυχουλα μου...
ειναι πολυ περιεργο να νοιωθεις πως πονας
εδω στο μικρο κελι των ονειρων μας μετρω τα βηματα μου  και τα δακρυα.
ησουν η τελευταια που ξεκινησες  για αυτο το μακρυ ταξιδι  που ονειρευτηκα..
εγραψες καπου πως με θελεις  πως με ποθεις..
και μετα εφυγες για να με ξεχασεις... 
γιατι...
τωρα ασημενια δακρυα  σπασμενα ονειρα ειναι εδω γραμενα στον τοιχο μου σου στελνουν τις τελευταιες  μου σκεψεις και ανασες μου...
μια στιγμη ειχες αφησει  κατι πισω σου  μια μικρη μοναχα στιγμη  να θυμαμαι οτι απεμεινε τωρα απο εσενα..
και με θρυμματισαν τωρα που χαθηκες...
γιατι...
μαζευω  με τα χερια μου  λιγη αστροσκονη για να ζωγραφισω  τη μορφη σου  στον μικρο μου τοιχο εδω μεσα.
ομως δεν τα καταφερνω..
μοιαζουν τοσο .. ησουν  αμμος η αστρο...
βλεπω πως δεν θα ξαναρθεις  ποτε  εδω που ειμαι εστω και ετσι οπως εσυ ερχεσαι.
και νομιζω τωρα πια ολα εχουν πεθανει.
και αν γυρισεις   ισως να μην ειμαι ακομα εδω ειμαι πολυ κουρασμενος μεσα μου..
μη φωναξεις  μη πονεσεις  μη κλαψεις  οταν μαθεις πως πεθανα..
ενα κομματι μου  θα σε ποθει για παντα..
η ψυχη μου πονα τα ματια μου δακρυζουν δεν εχω να αφησω  τιποτα αλλο πισω για σενα..
δεν θα σε ξεχασω ποτε  ουτε και εσυ εμενα..
ειναι αργα ομως..
στο κελι μου εχει νυχτωσει.  και η καρδια μου μονο πικρα εχει μεσα της.
η ψυχη μου ματωνει τα ματια μου τα νοιωθω δακρυζουν.
καληνυχτα...
ενα κομματι μου θα σε ποθει για παντα...
Ε!

3 σχόλια:

  1. Η καρδιά εχει μέσα της ΟΤΙ φυτέψουμε...
    από αύριο φύτεψε ορχιδέες...
    νούφαρα...
    και γιασεμί...

    και θα έρθω να μυρίσω την...προσπάθεια καλλιέργειας της... Ομορφιάς σου!!!


    Σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη μου φιλη..
    οτι και να φυτεψω τωρα στην καρδια μου..
    δεν ανθιζει..
    εχει καει η καρδια μου..
    πληγωθηκε πολυ..
    οταν με το καλο ερθεις..
    ισως και να μη βρεις τιποτα πια..
    θα προσπαθησω ομως να φυτεψω ενα..
    κοκκινο τριανταφυλλο..
    αφιερωμενο για σενα μονο...

    σε ευχαριστω που περνας.. να ξερεις
    μου δινεις δυναμη...
    γεια σου..

    φιλι..!!!!
    ετσι δε λες παντα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή