Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Μαυρο το Αγαπημενο μου Χρωμα..!!

το μαυρο χρωμα μου..
το αγαπημενο μου χρωμα ειναι το μαυρο..
οταν ειδα τον εαυτο μου μεσα εδω αποφασισα να φορω μονο και παντα μαυρα..
η νυχτα μας κανει ολους να μοιαζουμε με σταρ του σινεμα..που λεει και το ποιημα.
το ιδιο ισχυει και με το μαυρο. ως ντεκορ ως τροπος ζωης ως χρωμα..
το μαυρο πιστευω δεν επιστρεφει στη μοδα γιατι δεν εφυγε ποτε.. γιατι..
το μαυρο ειναι το χρωμα που αρνειτε να πεθανει..
   τωρα  τα μαυρα μου φετιχ  ειναι.
μαυρα σατεν σεντονια. δισκοι βινυλιου. τατουαζ. μαυρα γυαλια.  μαυρη σοκολατα υγειας. και το μαυρο μου μαστιγιο...
   το μαυρο στη λογοτεχνια μου ειναι..
μαυρη τουλιπα. μαυρη καλλονη. το μαυρο κουτι. το κορακι. ψυχες στον παγο...
   οι μαυροι ηρωες μου ειναι..
ζορρο. κινγκ κονγκ. μαικ τζακσον. μαυροι πανθηρες.. μαυρος ιπποτης. μπατμαν. οθελλος..
   μου αρεσουν επισης..
το μαυρο φορεμα της μπριζιτ μπαρντο και ο θεος επλασε τη γυναικα.
η μαυρη ομορφια της ναομι καμπελ. το μαυρο μου δερματινο μπουφαν.. παλια σαρανταπενταρια δισκακια. ο μαυρος μπερες. οι μαυρες γατες. η μαυρη μηχανη μου..
τα μεσανυχτα..το μαυρο ουισκι. τα μαυρα ματια..
τα μαυρα πουκαμισα μου..
  και το μαυρο της ζηλειας που θολωνει το μυαλο του οθελλου σαν βογκητο μεγαλου πονου..
  μαυρο το απολυτο χρωμα...
μου αρεσει το μαυρο γιατι εχει μυστηριο μεσα του και πολλες ερμηνειες..
το μονο που δεν μου αρεσει στο μαυρο ειναι οι μαυρες σκεψεις και..
οι μαυρες ψυχες..
Ε!

2 σχόλια:

  1. Εχει ενδιαφερον να παιζει με το σκοταδι. Αλλα πρεπει να εχεις γερα αντερα και θεληση απο ατσαλι. Γιατι οταν κοιτα για ωρα την αβυσσο κοιταει και η αβυσσος μεσα σε εσενα. Νιτσε.

    Καλως σε βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ' I see my door and I want to paint it black....'
    Καλό Βlack Sabbath να έχεις..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή