Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Δεν θα πω ποτε Αντιο...

Μαγισσα μου..
 Ασημενια τα δακρυα πανω μου..

σπασμενα τα ονειρα μου μεσα μου..
εφυγες και με ξεχασες..
τωρα οι τελευταιες μου σκεψεις σε σενα ειναι..
βλεπω την ομορφη φωτογραφια σου στα κρυφα..
και προσπαθω να σε ζωγραφισω μεσα στο τετραδιο μου..
ομως δε τα καταφερνω...
δε θα σε ξεχασω ποτε..
μπορει να ποναω να φωναζω να κλαιω μεσα μου ...
αφου ξερω ενα κομματι της καρδιας μου θα σε αγαπαει για παντα..
ειναι αργα και στη ψυχη μου εχει νυχτωσει..
το ταξιδι που ονειρευτικα μεσα μου να ερθω να σε δω δεν εγινε ποτε..
καποτε περνουσες απο εδω..
αχ!  ποσο καιρο εχεις να ερθεις ...
ποτε δεν ερχεσαι και αυτο με ποναει..

ερχομαι συνεχεια σε κοιτω στα κρυφα βλεπω γραφεις  ωραια οπως παντα..
και λεγω μεσα μου εισαι καλα μου φτανει αυτο...

τωρα εφυγες και με ξεχασες..
δε θα σου πω ποτε Αντιο...
Ε!

1 σχόλιο: