Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2022

σε νιωθω...


 ....σταματα να κοιτας στα κρυφα το προφιλ μου..

...σταματα να ρωτας..

..σε νιωθω διπλα μου...

.............

..μη με σκεφτεσαι..

..μη με θυμασαι..

..μη μου λες με αγαπας..

..πως με πονας..

..ψεματα μη μου λες..

..σε νιωθω...

...............

..μη με κοιτας στα ματια...

..μη μου λες αυτα που σου ελεγα...

..μη περπατας με τη σκεψη μου..

..μη μου στεναχωριεσαι βρε...

..σε νιωθω..

............

..μη ρωτας γιατι γιναμε ετσι...

...και κοψε αυτο το αχ ! βρε χρηστο μου..

..μη με βλεπεις στα ονειρα σου...

..σε νιωθω...

..και μη λες το ονομα μου...

..σε ακουω...

............

..σταματα να με ψαχνεις μεσα στο ινσταγραμ και στο φεεις μπουκ...

..να δεις τη γραφω τη κανω πως περναω..

..παρε ενα μπουκαλι κρασι και ελα θα στα πω απο μονος μου ολα..

..και απο κοντα..

...γιατι σε νιωθω...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου