Τρίτη 4 Ιουνίου 2019

μου αρεσει να αφηνω σημαδια..

μου αρεσει στη φιλη μου να αφηνω σημαδια μονο στο κορμι της...
..και οχι στη ψυχη της πληγες...
να αφηνω σημαδι θελω..
σε αυτες οι λιγες πολυ λιγες φιλες μου που μπαινουν στα κλεφτα στη ζωη μου τη διαπερνουν στα ησυχα και μετα φευγουν...
..μου αρεσει μετα να της μιλω με τη σιωπη μου...
..με γραφτα ομορφα...
με χειρονομιες ομορφες..
και οχι δυνατα και με εφε...
μου αρεσει να το κανω στη φιλη το σημαδι μου...
..με συναισθημα ομως και αγαπη..
οχι ομως και ποτε με θυμο...
..μου αρεσει η φιλη αυτη που θα θελει να της αφησω ενα σημαδι στο κορμι της...
..μου αρεσει πολυ να τη δαγκωνω να τη ρουφω..
.. να θελω να αφησω το σημαδι μου πανω στο κορμι της..
.σημαδι ομορφο ομως και ρουφηχτω..
και οχι σημαδια μεσα στη καρδια της..

Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου