Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

μην με ξεχασεις εδω..

αποψε παλι δεν κοιμαμαι.
η σκεψη μου για σενα δεν με αφηνει.. η παρουσια σου αθορυθη και μακρινη  πνιγεται στην αποσταση μα σε νοιωθω παντου γυρω μου..
υπαρχει κατι που με δενει μαζι σου. τι να πω..
προσπαθω να τρυπησω το κενο να σε φτασω αλλα δεν μπορω.
μεσα εδω δεν υπαρχει ηχος μονο σιωπη  και το σκοταδι. και σε αναζητω μεσα απο τα γραπτα μου..
νοιωθω πολυ μονος  πες μου τι να κανω για να ζωντανεψω. να σε ονειρευτω θελω και παλι..
η να ψιθυρισω το ονομα σου εφτα φορες οπως στα παραμυθια..
ξερεις ποσο μου λειπει ο υπνος..
εισαι παντα η τελευταια μου σκεψη γραμμενη στον τοιχο εδω με πλατια γραμματα  παντου..
θελω να εχεις την αισθηση οτι καποιος αποψε σε σκεφτηκε.  θελω να σε φωναξω με το ονομα σου μα η φωνη μου δεν φτανει τοσο μακρια και εσυ δεν με ακους ποτε σου δεν με ακουσες..
κλεισμενος εδω περιμενω να ερθεις να με σωσεις το ξερω ομως οτι ποτε δεν θα ερθεις. ομως εγω δεν χανω τιποτα απο το να περιμενω εδω..
δεν εχω αλλωστε που να παω αφου γνωριζεις που ειμαι. το μονο που σου ζηταω ειναι..
μην με ξεχασεις  εδω..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου