Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

αναρχικος μνημης εγω...!!!

μαγισσα   μου...!!!
ναι εμαθα με τον καιρο  να μην δειχνω τι νοιωθω..
δεν εμαθα  ομως και να μην  νοιωθω..!!
αναρχικος μνημης ειμαι εγω...
τελος σε προσποιησεις δηθεν σε ξεχασα..
ειμαι εδω και σε αναζητω  και αφου  διεκδικω επαξια την αναγνωριση για το κατορθωμα της ζωντανης καρδιας μου.
επειτα απο το τραγικο ναυαγιο των προσδοκιων μου  σε ξερα διαψευσεων..
εισαι και εσυ εδω..  να σκεφτεσαι  τις λεξεις που κρυβω για σενα.    ξερω δεν φευγεις   η σκεψη μου ειναι επανω σου διαρκως να σε ανακαλυπτω..
σε εχω σαν φυλακτο και δεν σε αποχωριζομαι ποτε ..
σαν την σαρκα μου  δικη μου ζωντανη..
η βατος... η  καιομενη της μνημης μου..
εκεινη  ειμαι εγω..  εκεινη παντου οσο εγω.. εκεινη παρουσα  καθε στιγμη και καθε πρωι που κοιτω το μικρο μου καθρεπτακι  η μορφη της στη θεση τη δικη μου  βλεπω  να παρεμβαλλεται..
εχω  την παραισθηση  οτι τα ματια σου  ειναι δυο ομορφα και φωτεινα που με κοιταζουν χαμογελαστα..
τα νοιωθω αλλοτε να με ποθουν και αλλοτε να με απειλουν..
  μαγισσα..  μου το μυστικο μου τωρα το κατεχεις και ξερεις πως εδω που ειμαι βλαστανει ο ερωτας...
τα αποκρυφα μυστικα μου ονειρα τα αφηνω να ταξιδευουν  προς σε σενα  λευκα και ομορφα..
και εγω απο εδω  καθομαι και τα αγνατευω...!!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου