Τρίτη 10 Απριλίου 2012

αποψε αιμορραγω

φιλες και φιλοι μου..
 βουβη η οψι της σημερινης ημερας..
χλωμα συννεφα αγκαλιαζουν εδω πανω που ειμαι τον ουρανο..
 καπου φαινονται ανταυγειες ηλιου..
 θεια μεγαλη εβδομαδα..
 ανθισμενα τα φυλλα απο τα δενδρα μια παλια  γοητεια στα πινελα..
 παντοκρατωρα ζωγραφου..
και εσυ καλη μου φιλη και φιλε καθεσαι καπου στα κρυφα και διαβαζεις εμενα..
 την αναδρομη και την διαδρομη ενος  αδικημενου και αγνωστου γνωστο σου φιλο..
 προσπαθησα ολο αυτο το καιρο να ποτισω τη γλαστρα της αγαπης..
 θελησα να συντροφεψω τις σκεψεις μου με τις καλοσυνατες δικες σας και ολης της παρεας μου
απο εδω μεσα..
σε μια υπεροχη για μενα κατανυχτικη λειτουργεια αγαπης..
στο ματαιο τουτο κοσμο..
 ξεκινω πρωι πρωι το γραψιμο μου με ενα καφε διπλα μου και αδιαφοροντας το τι θα βρω μπροστα μου εδω μεσα..
και με πιστη στον θεο  και ελπιδα οτι ειναι θεου χαρι να πετυχεις και να προστατευσεις αυτους που αγαπας..
 σκεφτομαι χωρις καλες γνωσεις αλλα με αγαπη και σιωπηλη εκφραση περιμενω την πολυποθητη ελευθερια μου..
με μεγαλη πιστη στο θεο λεγω και τις σκεψεις της δικες σας και με αγαπη για ολα αυτα που ενοιωσα θυμο πικρα πονο μοναξια και αδικια τα σβηνω ολα στο ηλιοβασιλεμα της μερας..
 και χαρουμενος πολλους αγαπησα κανεναν δεν εμισησα απειρους συγχωρεσα.
σας ζητω με συγκινησι αφηστε καπου ενα ποτηρι να με περιμενει πνευματικα στη παρεα σας για να γιορτασω και εγω..
την χαρμοσυνη αποφυλακιση μου την ημερα που ερχεται καπου εκει κοντα μαζι σας..
 ροδοσταλιδες οι μνημες μου τωρα που τοση πολυ ομορφια αγαπης και καλοσυνης
απο παντου ξεχυθηκε στην πληγωμενη μου        καρδια χαρι σε σας φιλες μου και φιλοι..
 μερες που ειναι και που ολοι περιμενουμε την ανασταση του θεανθρωπου ..
 κλαιγοντας περιμενω την λυτρωση μου και προσευχοντας κρυφα και ταπεινα κατω απο την εικονα του.
 προσευχομαι για την αδικη μοιρα μου και τα λαθη που εχω κανει..
 και αν καποιους στεναχωρισα ζητω να με συγχωρεσουν και ολους τους συγχωρω..
και ας με πικραναν στη ζωη μου..
 ακομα και τον θεο μου τον εχω συγχωρεσει για την αδικια του..
 ξερω σας κουρασα αλλα τα χειλη μου φιλησαν την πενα και αυτη αρχισε να τρεχει για να σας πει λιγες νωπες σκεψεις..
 απο ενα αγνωστο γνωστο φιλο απο μια   ανθρωπινη τραυματισμενη ψυχη...
 σας ευχομαι καλη ανασταση..!!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου