Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Για Σενα Χριστε Μου..

Κυριε μου..
Μισω τους σταυρωτες σου και του καπηλους..
και μου ψιθυρισες το..

Αγαπατε Αλληλους..
ποσο θελω να γραψω σημερα κατι Ωραιο και Θειο..
Που να ειναι πηγαιο ομορφο και να κλεινει αγαπη περισσια σημερα και της
ψυχης το μεγαλειο..
ποσο θελω να σκαψω βαθια μεσα στην ψυχη μου σημερα και να ψαξω με ενα θεικο φως..
το κακο να ξεθαψω και να το κανω χαρα.
για Σενα Τον Ενα.
ποσο θελω να κλαψω σημερα πολυ και με δακρυα ποταμια να σβησω τα παθη τα λαθη μου και μετα να σιγασω..
ποσο θελω να γραψω να πω να πραξω Για Σενα..
ταχα εσυ τι προσμενεις απο ενα αμαρτωλο πλασμα σαν εμενα..
το ξερω μονο αγαπη ζητας και επειδη δεν στην δινω υποφερω..
σταματα το μυαλο μου στον Σταυρο που σε βλεπω κρεμασμενο γυμνο με τα δυο σου χερια ωχρα καρφωμενα..
σαν πελωρια αγκαλια ανοιγμενα ειναι για μενα...
τωρα μονο πονο και βαθια σημερα μεσα μου θρηνω..
τωρα θελω.. να πω.. να φωναξω.. να κλαψω..
Ω! ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ Σ'ΑΓΑΠΩ..!!
με λυγμους στο γραφω μα  και παλι μπροστα στο  Σταυρο σου τα δικα σου Αγια Παθη ξεχνω..
και ζητω μερα που ειναι σημερα Λυτρωτη να σε βρω.
απο Σενα Τον Ενα !
Ε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου