Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Σημερον Κρεμαται Επι Ξυλου..


Σημερον Κρεμαται Επι Ξυλου..
ο Εν Υδασι την Γην Κρεμασας..
Κυριε σημερα απο το πρωι ειμαι κοντα σου .
εδω στην εικονα σου τη σεπτη που εχω..
σε κοιτω με οδυνη και πονο πανω στο σταυρο
εκει στο Γολγοθα σου..
με σπασμενα φτερα ειμαι και εγω και ειμαι κοντα σου σημερα για να βρω γαληνη και χαρα..
απο τα Παθη σου τα  Σεπτα σου.!
με κλαμα μεσα μου και εγω κοιταζω την εικονα σου και βλεπω την Σταυρωση σου..
και τρεμω στη σκεψη μου αυτη σημερα πονο και σιωπω ..
κοιταζω την εικονα σου πονω και εγω με την Σταυρωση σου σημερα.
μα βλεπω και τη λυτρωση και την Ανασταση σου..
περιμενωντας και εγω σιωπηλα την δικη μου Ανασταση να ερθει που μονο εσυ γνωριζεις ποτε...
σημερα ομως προσκυνω τα Παθη σου Χριστε μου και εγω αμαρτωλος ειμαι αφου σε προδωσα.
σε πονεσα ...
Κυριε το βραδυ θα την ακουσω την καμπανα απο εδω μεσα να κτυπα για σενα..
θα θρηνω σιωπα γονατιστα λεγοντα μεσα μου.
Προσκυνω τα Παθη σου Χριστε μου...
συγχωραμε και μενα τον Αμαρτωλο..
και τη επαυριο Σπαραγμος θα ειμαι στο
,,Ω! Γλυκυ Μου Εαρ..,,
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου