Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

η Ζωη Εν Ταφω..

Κυριε..
συγχωραμε  που δεν μπορεσα να ερθω εκει στον επιταφιο σου..
δεν τα καταφερα και ειμαι και αλλη μια χρονια πολυ μακρυα σου και παλι..
σου γραφω ομως απο εδω κοιταζοντας την εικονα σου και διαβαζω το μικρο προσευχηταριο μου που το εχω για φυλακτο μαζι μου..
τι να σου γραψω ομως Κυριε η πενα της ψυχης μου ειναι φτωχη και αμαρτωλη..
το χερι μου τρεμει τωρα που σου γραφω και η γλωσσα μου τραυλη οταν σε διαβαζω..
τις ξερεις τις γνωριζεις τις θλιψεις τους πονου μου  εδω μεσα..
τι σκεψεις μου πως να σου ζωγραφισω αφου ειμαι τοσο αμαρτωλος..
και οι αμαρτιες μου με σφιγουν με κυκλωνουν και με δηλητηριαζουν..
ηθελα σημερα να ειμαι εκει στον επιταφιο σου να ακουσω το Ω! Γλυκυ Μου Εαρ..!
δεν τα καταφερα ομως..
θα ειμαι ομως του χρονου εκει κοντα σου να δω ολα τα Παθη σου απο κοντα..
αν το θελεις και εσυ Χριστε μου..
για να ακουσω τον πιο ωραιο υμνο της μεγαλης εβδομαδος..
σε μια υπεροχη κατανυχτικη λειτουργια αγαπης λυπης και σπαραγμο..
To η Ζωη Εν Ταφω..
τωρα ομως σε ακολουθω μεσα απο εδω σιωπηλα πνευματικα και μονος μου ..
Τα Αγια παθη ! και την ταφη σου..!
και περιμενω αυριο κρυφα να ακουσω  το Δευτε Λαβετε..
και  την Ανασταση σου...

κλεισμενος ειμαι σημερα μεσα στον εαυτο μου..
αλλα ποτισμενος απο τον ουρανο θειες μελωδιες που ακουω ολο το βραδυ..
χρωματα τρεμοπαιζουν εδω την νυχτα των Παθων σου..
δακρυσμενος ειμαι στο αντικρισμα της φωτογραφιας απο τον Επιταφιο σου..!!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου