Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Η Δικη σου Αγαπη...

 Μαγισσα μου..
με καλεσες να ερθω σε σενα να εξομολογηθω
για την ομορφη ηρεμια που αποζητω..
με καλεσες με τη σκεψη σου.. θα ερθω γιατι θελω να κουρνιασω σαν κυνηγημενο πουλι
εκει στην ομορφη αγκαλια σου.
το πονεμενο μου κορμι να ξεκουραστει με την αναπνοη σου θελω..
και η ζεστη σου αγκαλια να κλεισει μεσα την αθωοτητα της ψυχης μου..
τους φοβους μου και τις αμφιβολιες της ζωης μου να τις παρασυρεις εσυ
και να τις ταξιδεψεις φιλτραροντας ολη την αληθεια μου..
 Μαγισσα μου..
θελω να ερθω να αναπαυτω στη θερμη ζεστη και ομορφη αγκαλια σου..
να κουρνιασω σαν ενα μικρο παιδι πανω σου στο μεγαλειο της καρδια σου που εσυ εχεις..
να παιζουν τα ματια μου εκει με τα δικα σου και αγαπη να σχηματισουμε να αναπαυτω σαν κουρασμενος μεσα στα χερια σου..
δωσε σε μενα το πολυτιμη αγκαλια  σου και εγω φυλακτο θα τη κανω..
επισης επιθυμω να μοιραστω μαζι σου τις σκεψεις και τα συναισθηματα μου..
τρεκλιζοντας μεσα μου τωρα απο ψυχικη αγαπη και θα προσαρμοσω ολες τις αισθησεις μου
σε αυτη την ομορφια που εχεις και εσυ μεσα στη ψυχη σου ματια μου..
γιατι ξερω με την αγαπη σου θα μου κλεισεις ολες τις πληγες μου..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου