Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

το Ραγισμενο μου Κλαρινο..



Ομορφη πανσεληνος προχθες.
η νυχτα ομως ειχε σκεπασει ολη τη φυλακη απο νωρις με τις πυκνες και μαυρες φτερουγες της..
εξω ομως απο τους διαβατες δεν πρεπει να περναγε κανεις.
μονο κατι ουρλιαχτα σκυλων ακουγονταν εξω απο το δρομο...
ηξερα θα εχει πανσεληνο ..
ντυθηκα με τα καλα μου ρουχα οχι γαμπρος αλλα σαν σερβιτορος..
ασπρο πουκαμισο το καλο μου μαυρο παντελονι και τα σπορτεξ μου..
απο το πρωι ελυσα και καθαρισα ολο το κλαρινο μου..
καθαρισα ενα ενα τα κλειδια του..
το εδεσα παλι και το ειχα ετοιμο για την ομορφη πανσεληνο..
αποψε θα παιξω για εκεινη !  ειπα...
αργα τη νυχτα  στεκομουν ορθιος να περιμενω κοντα στο μικρο μου παραθυρακι να δω τη πανσεληνο...
εβαλα στο δαπεδο οτι απαντα χοντρα βιβλια εχω  και παταγα πανω για να φτανω..
ισα ισα να βγη εξω απο το παραθυρακι η καμπανα απο το αγαπημενο μου κλαρινο..
να παιζω τη νυχτα και να ακουγεται εξω ηθελα.
οταν ηρθε το φεγγαρι απο τη μερια μου και το ειδα χαζεψα..
ηταν προχθες τοσο ομορφο που μου αρεσε παρα πολυ...
μπλε μου φανηκε πανεμορφο..
ενθουσιαστικα μαζι του τοσο πολυ και αρχισα να παιζω..
ξεκινησα με σολο κομματια διαφορα δικα μου..
και μετα μερικα γνωστα παντα σολο κλαρινο..
οταν αναψαν μεσα μου τα αιματα και καταλαβα  την ψυχη μου να γελα επαιξα..
πρωτο πρωτο κομματι επαιξα το αγαπημενο μου ...
σ'αγαπω γιατι εισαι ωραια...!! και αγαπω ολο το κοσμο..!!
 μετα τσοπανακος  ημουνα προβατακια φυλαγα αντε τουμπες τουμπες στα τσαρουχια ειχα φουντες..!!
και το στου παιδιου μου τη χαρα σφαξανε εναν κοκορα..
εχειν εχειν το ταγαριν τρυπαν εχειν..!!
το Παραδινομαι σε σενα παραδινομαι. εγω για το χειλακι σου θα ειμαι το ποτηρακι σου.. εγω στο κρεβατακι σου θα ειμαι το σεντονακι σου..!!
το Αμαρτωλα τα ματια σου που με κοιταζουν βερα φορας στο χερι σου..!!
το θα βρω παπα Αμαρτωλο για να με μεταλαβει..!!
τη μουρμουρα στασου πρωτα να σου πω.. ειχε ομορφες γυναικες και ξεχαστηκα να ρθω..!!
το φεγγαρι κανει βολτα στης αγαπης μου τη πορτα..!!
και το μαδαγες της Μαργαριτες να σου πουν αν σ'αγαπω.. δεν μιλουν οι μαργαριτες....!!
ολα αυτα σε ποτ πουρι ομως..
μετα κατεβηκα απο τα βιβλια απο το παραθυρο και πηγα μπροστα στην μεγαλη ζωγραφια που εχω ζωγραφισμενη τη Μαγισσα μου..
εδω στο τοιχο μου..
και επαιξα τραγουδωντας αν και δεν το εχω απο φωνη το..Τσιγγανα Μαγισσα του Ποθου ζωγραφια.. Ζαφειρενια μου..!!
μπροστα της...

 το επαιξα δυο φορες απο τη χαρα μου..
αχ! ποσο θα ηθελα να ημουν σε ενα πανηγυρι τωρα ανεβασμενος πανω στο παταρι και να παιζω το αγαπημενο μου κλαρινο...
να παιζω μονο για εκεινη !...
παιζοντας κλαρινο και τραγουδωντας παραφωνα δεν καταλαβα τη πορτα που ανοιξε και το δεσμοφυλακα που ηρθε μεσα...
σταματα μου λεγει μην το παρω και το σπασω ειναι αργα ξερεις τι ωρα ειναι..
μου την εσπασε μεσα μου ο αλητης..
και σταματησα να παιζω..
 τωρα που γραφω απο το μικρο μου παραθυρακι ισα  ισα λιγο που βλεπω το παγκακι  που καθομαι εξω στο προαυλιο το πρωι...
το ονομαζω μικρο παγκακι της καρδιας μου με το ραγισμενο μου κλαρινο..
αφεγγη θυμηση ειναι που ομως δεν ξεχνα με το δοξαρι του το παθος μου  σπρωγμενο να παιζω..
ξερω για σενα επαιξα και εκλαψε προχθες το αγαπημενο μου κλαρινο..
και η ομορφη πανσεληνος ντυθηκε πενθιμα εδω για μενα αφου δεν εισαι κοντα μου..
 και αποψε  τη νυχτα που σου γραφω..
για σενα τα αστρα και ο ουρανος μελαγχολει..
και ειναι τα ματια μου για σενα μουσκεμενα..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου