Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Ελα Σιγα ..


Μαγισσα μου..
παντα νυχτα ερχεσαι εδω και τα ματια μου
ειναι κλειστα..
γυρνας αργα το κλειδι στου ονειρου την αυλοπορτα..
για να μην με ξυπνησεις και δω τη πικρα που εχεις μεσα στη σκεψη σου..
και τις ρυτιδες στης καρδιας σου το μετωπο..
ελα παλι και ξαπλωσε σαν πρωτα  γυμνη συμβασεων στην αγκαλια μου..
να με πυρωνει θελω στον υπνο μου της αφης σου ο πυρετος.
και να μου αφυπνιζει η κομμενη της πιστης ανασας σου εφηβικες ονειρωξεις..
με το βελουδινο της πανσεληνου χερι θα αδραξουμε και οπου εμεις λαχταρουμε θα σεργιανισουμε.
εκει στα στεκια που πρωτανταμωσαμε στου βυθου τις λησμονημενες μεριες που ταξιδεψαμε μεσα απο εδω..
και στον αιθερων της ιπταμενες νυχτες  μας..
και σαν ξαναδραπετευσεις το πρωι ..
κλεισε παρακαλω σιγα την πορτα μου..
μην ξυπνησεις της ψυχης μου την ανεμη...
για να μην ξυπνησω στο λεγω..
μην ξυπνησω και δω να φευγει του ονειρου σου η αυρα..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου