Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

η Βαρκα μου..



Μαγισσα μου..
Στη βαρκα μου εγραψα το ονομα σου...
εσβησα το ονομα της μανας μου που εγραφε...
και εγραψα το δικος σου..
ολοι το κοιτουν με περιεργεια τη ονομα εναι αυτο με ρωτουν..
ποσως με ενδιαφερει αν τους αρεσει..
κουπι τραβω μονος μου μα κυβερνητη εχω εσενα στη σκεψη μου..
οταν εχει μπορα η καταιγιδα .
σηκωνομαι ορθιος με τα χερια σαν τον χριστο του ριο ντε τζανερειο..
και φωναζω το ονομα σου δυνατα..
λεγοντας και αλλα πολλα..
εκει μεσα ξερω δεν με ακουει κανεις..

οπως μονος μου απαγγελω ποιηση να δω αν το εμαθα σωστα αυτο.. 
που θελω να σου απαγγειλω αν ποτε σε δω..
 αφου ξερω μεσα στη θαλασσα δε με ακουει κανενας...
και ετσι μονος μου ξεφευγω..
οταν εχει μελτεμι  καθομαι και σιγοτραγουδω..
υπαρχουν και κατι μερες που πιανω ενα απανεμο μερος..
και καθομαι μεσα στη βαρκα μου και γραφω...
συνεχεια για σενα..

ενω ξεκινω πρωι με την ευχη της μανας μου στη πορτα καλη ψαρια...
παιρνω μαζι μου δολωματα και τον αγαπημενο μου φραπε..
και ανοιγομαι βαθεια λεγοντας μεσα μου σημερα θα πιασω ψαρια..
δεν παιρνα ουτε μια ωρα με τη καθετη  στο χερι να περιμενω..
τα παραταω ολα και καθομαι και αρχιζω να γραφω..
μου εμεινε μεσα μου αυτη η συνηθεια απο τοτε εκει..
γυριζω πιανω στερια βρισκω κανενα γεροντακο δινω τα δολωματα  μου..
και γυριζω σπιτι χωρις ψαρια..
παλι η ευχη της μανας μου εκει να λεει δε πειραζει γιε μου..
χαμογελαω  μεσα μου ξερω δεν θα πιασω ποτε ψαρια..
αλλα σημερα εγραψα παλι στο τετραδιο μου...
 κατι και παλι για τη μαγισσα μου....
Ε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου