Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

στο Πανηγυρι Μονος μου...


Λιγη χαρα πηγα να παρω εχθες πηγαινοντας στο πανηγυρι εδω στο χωριο μου..
επινα μονος μου μπυρες και χαμογελουσα κρυφα σε ξενα χαμογελα σε αυτους που μου χαιρετουσαν..
ομως το κενο μεσα μου υπηρχε ακομα απο την ελλειψη της αγαπης και της παρεας..
εβλεπα τοση αγαπη γυρω μου μα εγω ειχα παγωνια μεσα μου..
το κλαρινο ακουγεται δυνατα να παιζει..
που ναναι τετοια ωρα η αγαπη μου....
και η σκεψη μου αμεσως πηγε σε σενα..
το τσιγαρο μου να καιει και η νυχτα να κυλα σκοτεινη για μενα..
και ας εχει τοσο κοσμο το πανηγυρι..
το προσωπο μου που καποτε ελαμπε απο χαρα εχθες βαραινε απο τη λυπη..
για παρεα ειχα την μοναξια μου και επινα μονος μου μπυρες....
και  σκεψη μου γυρισε παλι παντα σε σενα..
να σκεφτομαι τη χαρα μου μου εδωσες για λιγο και μετα..
 τη θλιψη που δεν σε  σε βλεπω πια..
λενε ο χρονος γιατρευει της πληγες αλλα μονος μου προσθετω..
οτι αφηνει και πληγες...
θελησα να ξεφυγω εχθες να πιω στο πανηγυρι μας αλλα εσυ εκει..
μεσα στο μυαλο μου να με βασανιζεις..
οι ωρες να περνουν για μενα ανησυχα και μεσα στη σκεψη μου καρφωμενη μονο εσυ..
η ομορφη μορφη σου να με αναστατωνει....
χαραματα πολυ προχωρημενη ωρα και λιγη ησυχια...
εδωσα παραγγελια για σενα για μενα το...
Απορω με μενα απορω τραγουδα ο χριστοδουλοπουλος..
 και γινεται ενας πανικος πανω στο παταρι και στη πιστα...
σιγοτραγουδω και εγω με το απορω μονος  μου...
το τραγουδι του μακη με ταραξε μεσα μου..
παρηγγειλα δυο μπυρες ακομη και ενα δευτερο ποτηρι το γεμιζα για σενα..
και επινα και απο τα δυο σαν να ησουν εδω μαζι μου..
ξημερωσε..
βγηκε ο ηλιος καντηλι που λεμε εδω στο χωριο και τοτε σταματησαν τα οργανα να παιζουν..
ο κοσμος να φευγει μεσα στη χαρα αγκαλιασμενος χαρουμενος τραγουδωντας ακομη..
και εγω μεθυσμενος δακρυσμενος να ειμαι..
και να  σε αναζητω μεσα σε ξενα προσωπα μα εσυ να εισαι πολυ μακρια...
Μαγισσα μου...
Ε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου