Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

Σπασμενος ο Σταυρος..


Παραμονη Παναγιας βραδακι αναμενα  ειναι ολα τα καντηλακια των φιλων μου..
που εφυγαν προωρα και αδικα για την αλλη ζωη..
νυχτα Χρυσαφενια ειναι απο το  φως που εχουν τα καντηλακια..
λαμπυριζουν μεσα στη νυχτα του φεγγαριου...
αρωμα λιβανιου μοσχολιβανο γεμισε το νεκροταφειο στο χωριο μου
η καρδια μου μελαγχολει αποψε οπως προλαβα και αναψα 2..
και η θλιψη μου ασυλληπτα αποψε με πληγωνει...
Δακρυσμενα τα ματια μου ειναι και δεν αντεχω....
ο νους μου σαλεμενος ειναι οπως βλεπω της αχαρες φωτογραφιες τους..
πανω στο ταφοπλακα τους και πανω στο σταυρο το ονομα τους..
Διαμαρτυομαι και λεω γιατι Θεε μου γιατι..
ψιθυριζω μεσα μου σιγα..
Θεε μου αναπαυσε τους και δωσε κουραγιο στη μανα τους...
δωσε δυναμη στο σπασμενο σταυρο τους που εχουν..
Θεε μου στειλε στρατια Αγγελων να τους περιφρουρει..
και αυτοι ξερω τωρα  λενε το προσδοκω Ανασταση Ζωης.....
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου