Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

Μαγισσα μου σε Θυμαμαι..

Μαγισσα μου.. Αληθεια τη περιεργη που ειναι η ζωη μας..
Γνωριστηκαμε σαν απλοι φιλοι που ειχαν πολλα κοινα σημεια και πολλα χαμογελα
για ολους.
και τωρα σε αισθανομαι σαν ενα κομματι απο τη ψυχη μου απο το ειναι μου...
μετρημενες ηταν οι ωρες που ειμασταν μαζι και ομως εγω ενοιωθα οτι σε ηξερα μια ζωη..
ο αυθορμητισμος σου σε εκανε να νιωθεις πιο απλη μαζι μου το προσωπο σου ελαμπε απο χαρα θυμαμαι..
δε μιλαγες μονο χαμογελουσες ομορφα.. 
και αν μιλησαμε λιγο μιλησαμε για το καθε τι που ερχοταν στο νου μας και αφησαμε την ευτυχια
να φανει απο τα χαμογελα μας..
η φωνη σου γλυκια αλλα και παραπονιαρικη..
Μαγισσα μου δε καπνιζες ποσο ηθελα να σου αναβα το τσιγαρο σου..
τελειωσε ομορφα εκεινη η βραδυα και εφυγα γυρισα στο χωριο μου στη συνηθισμενη ρουτινα μου..
σου ζητησα δυο χαρες μια να μου γραφεις και μια να προσεχης.
τωρα που σου γραφω περασε ενας χρονος και εχω παρηγορια τη φωτογραφια σου και πανω απο ολα τη σκεψη μου για σενα..
τα 350 χιλιομετρα που μας χωριζουν σταθηκαν εμποδιο να βρεθουμε παλι.. 
να ξερεις οτι θελω μονο εσυ να εισαι καλα..
και καθε βραδυ της 8 κοιτω την ωρα και σκεφτομαι το τραινο που φευγει για τη θεσσαλονικη
αλλα δεν μπορω να σου ερθω πια αφου ξερω δε θελεις..
καθομαι και σε φανταζομαι το που μπορει να βρισκεσαι τωρα και μεσα σε ολη μου την κρυφη επιθυμια
το ποσο θα ηθελα να ειμαι κοντα σου ενα δακρυ μου κυλαει..
οχι δεν ειναι απο λυπη ειναι απο χαρα..
χαρα που την βρηκα στο βλεμμα σου και στην καλη ψυχη σου..
Μαγισσα μου σε θυμαμαι...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου