Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

σε θυμαμαι παντα..

Μαγισσα μου.. να με θυμασαι ψυχη μου.. 
το ιδιο θα πραξω και εγω...
μη μπορωντας να κανω αλλιως.. 
καταδικασμενος αλλα η ποινη τοση πικρη και αδικη  που εφυγες απο εδω..
Μαγισσα μου ηρθες στη ζωη μου και εδωσες φως και χαρα.. 
εδωσες φως σε μερη που γνωριζαν μονο το σκοταδι εδω στη μοναξια μου  εισαι ωραια ψυχη μου..
Μαγισσα μου να με θυμασαι θελω χωρις φωτογραφιες και σημειωματα.. 

χωρις ζωγραφιες  στιχακια και αναρτησεις ..
να με θυμασαι για αυτο που σημαινα καποτε για σενα ψυχη μου..
Μαγισσα μου θα σε θυμαμαι για γευσεις αγνωστες που τωρα εγιναν αγαπημενες..

 και για οσα μεσα απο σενα απεκτησαν αξια..
Μαγισσα μου..
Μη σε παρακαλω μη μου κλεβεις το ψεμα φωναζω στον υπνο μου ακομη και νομιζω πως ειναι εφιαλτης ψυχη μου...
εφυγες χαθηκες για παντα αντιο ψυχη μου..

 Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου