Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017

η βρυση κοφινα της ομορφης χιο ...

η βρυση πανω στο κοφινα της ομορφης χιος μας...
ειναι η βρυση κοφινα που εχει πολλους λογους να την επισκεφτεις...
το νερο της ακοπα να τρεχει αυτο το πολυτιμο δωρο της φυσης και της ζωης μας ...
μονη της εκει χρονια στην ακρη στο δρομο να ξεδιψα τους παντες και ολους...
για μενα που ειμαι ξενος μου αρεσε γιατι ειναι ομορφο
να ανακαλυπτεις σε κοντινη διαδρομη ωραια παραδοσιακα πραγματα...
οταν πηγα πρωτη φορα την ειδα εδω θα καθισω στην ακρη να γραψω ειπα κατι να το εχω....
ρωτησα πως τη λενε τη περιοχη εκει ...
κοφινας μου ειπαν...
μου αρεσε η βρυση ειναι πανω στη στροφη σε ηρεμο δρομο και απο
πανω το δασακι της σε γραφικο μερος ...
το νερο της ερχετε απο το βουνο ψηλα...
ειναι στολιδι και γραφικη βρυση της περιοχης του νησιου
κτισμενη με πετρα απο τη νησι και σκεπαστρο ολα ωραια της...
περπατησα εκει στη περιοχη ξεδιψασα απο τη βρυση τη φωτογραφησα να την εχω....
οπως καθεται μονης της αγναντευει προς τα κατω τη ομορφη χιο ειναι υπεροχη..
και αν ειναι εκει μονη της ποτε δεν ειναι ξεχασμενη ολοι σταματανε εστω για μια γουλια....
φιλες μου τη δροσια της ολοι μας να εχουμε....
καλο μου φιλοι καλησπερα...
υπεροχη σελιδα καλησπερα...
ομορφη χιος μου αγαπωσε...

Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου