Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

το ονειρο μου...

το ονειρα μου του ερωτα αλητη με καρδια...
μονος μου ειμαι και αναζητω σχεση σοβαρη..
θελω να ειναι μελαχροινη πολυ παχουλη  με χαμογελο γλυκο..
με ταξιδιαρικα ματια..
και απιστευτη να ειναι χαδιαρα..
μα με μεθαει με αγκαλιες και με τα γλυκα της ναζια..
τσαχπινα να ειναι ρομαντικη και απροβλεπτη.
να μου φερνει το τεφαλ στο κεφαλι οταν θα γυριζω ξημερωματα..
να με αντεχει να με προσεχει θελω...
να μου ειναι υπακουει πιστη ενιοτε και ευγενικη...
οποτε εχει ποδοσφαιρο να μου εχει ποτακια μεζεδακια στο ψυγειο..
καθαρο τασακι διπλα μου παντα..
να με ζηλεβουν ολοι οι αντρες φιλοι μου..
που δεν μπορουν να βρουν αυτο που εχω και αυτοι..
να ειναι θελω η ζωη μας απιστευτη ερωτικη και μοναδικη...
αλλα να νιωθω σαν ελευθερο πουλι...
να ειναι θελω λιγο θεοτρελλη μαζι μου..
να της αρεσει στον ερωτα μας το δεσιμο χεριων της και  η ποιηση πολυ...
νοικοκυρα θελω να ειναι πολυ καλη.. να μου φερνει το καφε μου μυρωδατο στη στιγμη..
τα ρουχα μου με τσακιση θελω να ειναι..
οι καλτσες μου επισης σιδερωμενες..
και τα παπουτσια μου παντα γυαλισμενα για να ειμαι ωραιος..
να μην ψαχνει στο σακκακι μου να βρει αλλης τριχες..
και να μην μου ψαχνει το κινητο..
και να εχουμε μια γλυκια ζωη..
ζηταω πολλα...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου