Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2019

εχεις τηλεγραφημα stop..

ψιτ..?
φιλη μου εχης τηλεγραφημα stop.. αυριο χαραματα αναχωρηση απο αγρινιο μεσημερι αθηνα stop..
στο δρομο της εθνικης οταν φτασω κοντα στη  στη πολη σου θα πω στον οδηγο του λεοφωρειο να πατησει τερμα τη κορνα σαν χαιρετισμο , και απο το παραθυρο του θα σου πεταξω εξω για σενα πολλα παρα πολλα χαρτακια με το ονομα σου ετσι για την αλητεια stop..
κυριακη μεσημερι μετα το συνεδριο μας θα σου ερθω στη πολη που ζεις stop...
με το που θα ερθω στην ενορια σου και κατεβω απο το ταξι..
πρωτα θα κοιταξω ολες της κολονες της δεη να δω τα κηδειοχαρτα αν εχουν το ονομα σου γραμμενο πανω stop..
μου ειχες πει μονο οταν πεθανω δε θα μου μιλας stop...
εχεις λιγες μερες  να μου μιλησεις με αστοχησες. γιατι βρε stop...
αν δε σε βρω θα παω στο εκκλησακι σας που εκανε ταμα η φτωχη ωναση και της εκατσε μπας και κατσει και σε μενα το ταμα μου να σε βρω stop...
οταν ομως σε βρω με το καλο θα σου αστραψω δυο χαστουκια δυνατα χρατς για να βγαλω το αποθημενο μου stop...
μετα θα σε αγκαλιασω και θα σε πνιξω στα φιλια μου stop...
και μετα κατω στη θαλασσα θα σου μαθω να μην παιζεις με τη καρδια μου εχω μονο μια , να παιζεις θελω με τα a....a μου που τα εχω δυο stop..
..φιλη μου καλη..
αν παρελπιδα δε σε βρω τη παρασκευη το βραδυ θα παω στην αγκελου νικολουλη στο φως του τουνελ στο μεγκα και θα σε αναφερω stop..
χαθηκε η καλη μου φιλη θα πω stop..
σου ερχομε βρε..
και σταματα να κλαις και να λες χρηστο μου ειναι αργα τωρα και οτι δε θα με αναγνωρισεις..
θα με αναγνωρισεις βρε γιατι θα ειμαι ντυμενος στο ονειρο σου  stop..
α ! και...
ξαλμυρησε πολυ καλα το μπακαλιαρο εχω ανεβασμενο ουρικο οξυ stop..
φιλιαα...
stop..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου