Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2019

πες μου οτι κρυωνεις...

...ηλιοκεντητη μου...
...ξερω δεν εισαι καλα σημερα...
..ψαχνω να σου βρω μαγισσα  να στη στειλω...
..να σου μεταφρασει τα ξορκια με μια ευχη...
..να γινεις γρηγορα καλα....
...ηλιοκεντητη μου..
..ξερω αποψε πονας πολυ..
..τα ματια σου δακρυζουν και ο πυρετος σου δε φευγει....
..πληγωθηκες αγχωθηκες και εσυ ακομα  συνεχιζεις να πονας...
..μα δε μου αφηνεις μια χαραμαδα ευτυχιας στη ζωη μας να σε κανω καλα...
..τη δυναμη σου που μου κρυβεις θελω να δω...
..μενα μη μου το παιζεις αντρακι...
..ευαλωτη εισαι...
..και με νευρα αποψε πολλα..
..δεν θελω να αμυνεσαι μονη σου αποψε στο πονο σου...
..θελω να σε δω χαμογελας ψυχη μου...
..για μενα δεν εχει κανενα θελω αξια αν δε βλεπω το ωραιο χαμογελο σου...
...αυτη την ωρα σε νοιαζομαι....
...και εσυ καθεσαι μονη σου στο κρεβατι στο δωματιο σου...
..με διαβαζεις δακρυζεις πονας και χαμογελας...
..ολα βουιζουν μεσα σου και οι σκεψεις σου εχουν χαθει....
..σηκωσε τα ματια σου και πες μου το..
..χρηστο μου αποψε κρυωνω πολυ...
..και θα γω οπως θα σου βραζω το τσιπουρο να το πιεις..
 θα σου καψω ολο το ομορφο λαυριο σου...
..για να ζεσταθεις....
...περαστικα σου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου