Κυριακή 7 Ιουνίου 2020

εδω στη κερατεα με μαχαιρωσε..

...γλυκια μου μανα...
...βαλε μια φωνη και μεσα στα μαυρα ντυσου ...
..παρε το λεωφορειο της γραμμης σαν τρελη....
..στην ωραια κερατεα κατεβα και στο βρωμοπουσι ελα....
....χανεται το παιδι σου..
.....................
....εδω στην εκκλησια αγια σωτηρας με εφερε και με ψευτικους ορκους αγαπης...
...μου ορκιζοταν..
..εκανε ταματα σταυρους μετανοιες ευχες....
...η αθεοφοβη...
 για παντα μαζι και με φιλουσε....
...και εγω ο χαζος ο χαζος....
..τη δεν ειμαι...?
..τη πιστευα...
..........................
..εδω σε αυτο το γραφικο εκκλησακι θελω να φορεσω στεφανι εδω θελω να ερθω νυφη...
..με καμπριο αμαξι...
...κοιτα τη ωραια ειναι..
..ηλιοβασιλεμα αερακι...
...και με σκλαβωσε οπως μου τα ελεγε...
...ηταν και ρομαντικη παναθεμα την...
.....................
..κατω στη καντινα που πηγαμε τη κερασα μπυρες με φλομωσε παλι στο ψεμα..
...εδω θελω στην ομορφη παραλια θα γινει το τραπεζι μας μου ελεγε...
..θα το κανει ολα το κετερινγκ..
.........
...οχι της ειπα θα βρουμε ενα μικρο μαγαζι μεσα στη κερατεα και εκει θα το κανουμε το γλεντι μας με λιγα ατομα....
...εδω ειναι ακριβα και εγω δεν εχω ουτε μαντηλι να κλαψω...
..............................
..οχι οχι εδω θελω...
...εχω πολλα ατομα να καλεσω..
...εγω μονο τη μαναμ εχω και λιγους συναδελφους απο κερατεα και τα συντροφια απο το λαυριο...
.....................
...να πινω να χορευω ξυπολητη στην αμμο και να μας βρει ο ηλιος οταν βγει μεθυσμενους αγκαλιασμενους....
.........................
....βρε λες αληθεια της ελεγα....
..ναι μου απαντουσε μα γιατι δε με πιστευεις...
...τη θελεις να κανω για να με πιστευεις...
...και μεθυσμενη εσβηνε τσιγαρα πανω στο χερι της....
....και εγω ο χαζος ο χαζος ο χαζος...
..τη δεν ειμαι....?
..τη πιστευα παναθεματην...
....................................
..γλυκια μου μανα..
..αν δεις αποψε στον υπνο σου...
.... μελαχρινη χοντρη φαρμακερη οχια στο ονειρο σου....
..ειναι αυτη που λαβωσε το γιο σου....
...με φλομωσε στα ψεματα...
...και εδω στο ομορφο βρωμοπουσι με μαχαιρωσε...
....................
..γλυκια μου μανα εμαθε την ιστορια μου...
...της ειπαν οτι ειμαι ακαματης ανεργος και αλλα ψεματα πολλα...
..και ηρθε στο σπιτι μεθυσμενη και μου πεταξε αφου της εσκισε ολες της φωτογραφιες μας...
......................
..για αυτο σου λεω μανα μου γλυκια...
..εδω στην αγια σωτηρα...
..του ομορφου βρωμοπουσι...
..της ωραιας κερατεας...
...η χοντρη...
..τη δεν εισαι ...?
..με μαχαιρωσε....
......................
...βρηκε αλλον τωρα στη τζια με ταβερνα και δωματια και περναει καλα...
...στο καλο...
..η αγια παναγια καστριανη της τζιας μαζι της....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου