Σάββατο 11 Ιουλίου 2020

το γατι μου...

...η καινουργια μου αγαπη μου..
...να πω εδω..
... η σχεση μας ξεκινησε απο συνοικεσιο αλλα εγινε ερωτας με τη πρωτη ματια μας απο τη πλευρα μου...
..............
..... εκεινη χρειαστηκε λιγο χρονο για να σιγουρευτει οχι για τα δικα της αισθηματα...
.... αλλα για τα δικα μου...
..............
... ειναι ενα κουκλακι...
...οχι γιατι ειναι το δικο μου γατακι.. ..
...αλλα με το νεχωλικο ρυθμικο και αναλαφρο βαδισμα της τη κανει να ξεχωριζει...
... ειναι εντυπωσιακη χαριτωμενη και ασπρομαυρη....
.................
....οπως τη πηρα τη πηγα στη κτηνιατρο για ολα τα απαραιτητα της...
..ξεκινησε με χαπι...
..σιγα σιγα μου ειπε θα της κανουμε ολα μου ειπε...
..............
..τη θελω για μεσα στο σπιτι της ειπα..
..πανω στο κρεβατι μου...
... διπλα στο τζακι μου...
...μεσα στο αμαξι μου...
...πανω στο γραφειο μου...
..και πανω στην αγκαλια μου...
.............
....δωσε ονομα μου ειπε η γνωστη κτηνιατρος μου ....
.....ηλιοκεντητη...
.....λαυριωτισσα...
.....Λ....
.......
..ενα μονο θα εχει μου ειπε ..
..το μικρο ειναι πιο χαιδιαρικο και ακουγεται ωραια μου ειπε....
...αυτο θα ελεγα το μικρο γραψε της απαντησα....
...και εγραψε στο βιβλιαρακι της το Λ....
..............
...ολοι τωρα με ρωτανε τη ονομα ειναι αυτο και γελαω...
...ειναι πλατωνικο αισθημα να τους απανταω...
................
.....καθε δευτερο μεσημερι με τη ζεστη το κανω μπανιο μεσα στο νιπτηρα...
...της αρεσει μου καθεται κατω απο το νερο...
...μετα πανω στα ποδια μου να το σκουπιζω να το χτενιζω....
.............
...ε τοτε με πιανει ο εξω απο εδω και αρχιζω να κατεβαζω καντηλια...
...εσενα σκουπιζω και χτενιζω βρε χαζο μου...
...αυτο το ονειρο ειχα....
..θα σε πνιξω βρε...
..και μετα το φιλαω...
............
..αχ..!
...την ηλιοκεντητη μου ηθελα να κανω μπανιο...
..να τη σκουπιζω...
..και μετα πανω στα γονατα μου να τη χτενιζω...
..παναθεμασε για γατι μου....
..αυτο ηταν το ονειρο μου να χτενιζω εσενα βρε...
........
...ειναι η καινουργια μου αγαπη...
..και το αγαπω το  γατι μου...
...γιατι ειναι αθωα ψυχη .....
...............
...και....
...το πηρα γιατι θελω να περασει καλα μαζι μου.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου