Δευτέρα 6 Ιουλίου 2020

καλημεριζω τον αγιο μου..

....ο ηλιος την ωρα που ανατελλει το πρωι δινει κουραγιο και δυναμη στο καθενα μας...
...για να συνεχισουμε ομορφα το υπολοιπο της ημερας μας...
............
..ξερω μπορει να ειναι βαρβαρο για τον καθεναν να ξυπνα χαραματα...
............
..αλλα οταν ξεκινας να βγαινεις να παρεις καφε βλεπεις το φως της ημερας....
...και αισθανεσαι ωραια...
..........
..σε αυτη τη ζωη δεν ειμαστε μονοι μας εχουμε τον ανθρωπο μας..
..εχουμε και τον αγιο μας που μας δινει δυναμη και κουραγιο για να μπορεσουμε να συνεχισουμε...
............
..εχουμε και το σταυρο μας και δε φοβομαστε...
..γιατι ειναι μαζι μας....
............
..εδω να καλημεριζω πρωτα τον αγιο μου...
..και μετα να πινω το καφε μου πρωι απ ' εξω απο τον αγιο νεκταριο μου...
...το μικρο εκκλησακι της αυλης μου..
...............
....ομορφη καλη εβδομαδα σε ολους μας....
...καλημερες παντου...
...καλημερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου