Σάββατο 15 Αυγούστου 2020

τιμης ενεκεν το κατσικι...

...τιμη μεγαλη για μενα να ψηνει για τον ερχομο μου στο χωριο ο ξαδελφος μου ενα μικρο κατσικι......
...........
..τιμης ενεκεν μου λεει για της αναρτησεις που ανεβαζω στην σελιδα του χωριου μας...
....................
..πως να μην αγαπαω την ομορφη ποκιστα μου....
..πως να μη γραφω συνεχεια στην ωραια σελιδα που εχει το χωριο μας...
................
...εψησε το δικο του σφαγιο πρωτα και τωρα το δικο μου...
...ξαδελφε μου το ειπες και το εκανες τελικα....
...σε ευχαριστω πολυ...
..το εκτιμω....
..θα το τιμησω δεοντος το μεσημερι....
...και αυριο που θα γυρισω θα δωσω και σε ολους του δικους μου απο μια χαψια...
.....................
..η παναγιά μαζι σου...
..και του χρονου...
...να ειμαστε καλα να ματαξαναερθω....
..γεια....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου