Τρίτη 11 Αυγούστου 2020

λιγα λογια για μενα...

...στη ζωη μου ζητησα να αγαπησω και
 αν γινεται να αγαπηθω....
....................
..ειμαι στον ερωτα καταραμενος...
..ακομη και σημερα σαν ταγματα καταπανω μου νομιζω πως ερχονται οι καταρες απο καπου....
.................
..μονος μου και διψασμενος πεινασμενος για αγαπη  και ερωτα ειμαι...
...................
..ναι στη ζωη μου προδωσα και πονεσα...
..με προδωσαν και με πληγωσαν....
...πονεμενος ειμαι.....
.......................
..δε κρατησα αμυνες στη αγαπη και στα αισθηματα..
..εζησα σαν ανθρωπος δηλαδη....
.....................
..τωρα προτιμω τη μοναξια και ας μη ξερει να χαιδευει...
..καλυτερα μονος παρα κοντα σε αυτες που δε με πανε....
..............
..και αν σε αδειους τενεκεδες πεταξα τη ζωη μου ενα θα πω....
...τη ψυχη μου δε την δινω τροφη ξανα για να περασουν για λιγο κατι φιλες καλα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου